About Me

15:41

Ahoj!
Jsem moc ráda, že jsi zavítal na můj blog. Doufám, že se Ti tady líbí. Budu ráda, když budeš můj blog sledovat.



Jsem dívka, která se rozhodla sdílet svůj život s ostatními. Ti, co mě znají mě oslovují Viki. Prostě jen Viki. Je mi 14 let a chodím na základní školu v menším městě poblíž, například Ostravy. 
Můj blog běží od konce roku 2015, ale zatím jsem ho dost zanedbávala, aktivně se mu začínám věnovat až nyní.
Můj blog odráží mou osobu, o čem píši, co mě baví. Blogování mě naplňuje a doufám, že můj blog bude bavit a nějakým způsobem naplňovat také Tebe a bude tady čím dál více pravidelných čtenářů.

Na tomto blogu můžete najít články všeho druhu a každý si zde najde své. 
Snad se Ti tady bude líbit, těším se na Tebe!



 you











You Might Also Like

0 komentářů